Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Bałkany 2009    Trasa Transfogarska

Trasa Transfogarska

Rumunia
Rumunia, Curtea de Argeş

Jedna z najwyżej położonych tras w Europie, przejaw szaleństwa Nicolae Ceauşescu, który bojąc się rebelii po drugiej stronie Karpat zbudował drogę do szybkiego przerzucenia wojska i czołgów.
Ale było, minęło -trasa przepiękna, kto kocha góry powinien ją zobaczyć. Drogi wcale nie takie złe, kto twierdzi inaczej niech się wybierze do Czarnogórskiego Durmitoru i porówna. Dzika, piękna przyroda nie wie co to ustrój, rządzi się swoimi prawami. My mieliśmy dodatkowo szczęście i spotkaliśmy na drodze dwa małe niedźwiadki. Niestety nie chciały pozować do zdjęcia, a my nie wysiadaliśmy z samochodu z obawy o nadmierną opiekuńczość mamusi poczciwych misiów. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do podróżowania, szczególnie tych którzy uważają, że z małymi dziećmi trzeba siedzieć w domu.

keyla
keyla - 2010-09-30 17:24
fantastyczne te misie :)

i ciesze sie - nawet nie wiecie jak bardzo - ze lamiecie stereotypy i pokazujecie ze z dziecmi sie da podrozowac!!
chyba tylko warunek musi byc jeden spelniony - oboje rodzice musze tego chciec :)
szczesciarze z was, ot co!! :)

mikasz - 2010-10-07 08:30
Szczęściarze..... też tak o sobie myślimy... mimo, że nie jeden raz mieliśmy życiu ostro pod górkę. Ale zawsze po tej samej stronie barykady.

Miło Cię widzieć na naszym blogu :)

mirka66 - 2011-01-04 13:49
Popieram -podrozowanie z dziecmi to wielka frajda.Sa wytrzymale bardziej niz dorosli.My tez podrozujemy z dziecmi , keyla.

Zasoby: 672 wpisy672 986 komentarzy986 8693 zdjęcia8693 0 plików multimedialnych0