Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Portugalia 2023    Start
2023

Start

Polska, Kraków

To już kolejny rok, gdy okres wakacji kojarzy nam się egzaminami, rekrutacją i rozpoczęciem nowego etapu edukacji. Tym razem padło na Nikodema, który napisał maturę i pełen optymizmu oczekuje na ogłoszenie jej wyników w lipcu.

Jako rodzice zgodnie stwierdzamy, że egzamin 8-klasisty w dużym mieście to jest wyzwanie, matura to już bułka z masłem.

A ponieważ nasza starsza latorośl ma już wakacje, a do tego swoje plany wyjazdowe dopiero na końcu czerwca, to postanowiliśmy zainaugurować wspólny letni wypoczynek nieco wcześniej. Olę wyrwiemy na chwilę ze szkoły - tydzień z długim weekendem świetnie się do tego nadaje.

Początek wakacji spędzimy na południu Portugalii
Po raz kolejny zamieniliśmy się domami.

Bazę wypadową będziemy mieć w Porches, kawałek na wschód od Lagos, lecimy do Sevilli, gdzie na lotnisku będzie czekał na nas Nissan Qashqai , który będzie naszym podstawowym środkiem transportu przez kolejne 7 dni. Oczywiście, zgodnie z regułami gry, nasz dom i samochód będą w tym czasie pod opieką hiszpańskiej rodziny. Tak hiszpańskiej, bo miejscówka w Portugalii to ich domek letniskowy.

Uczestnicy: znowu w pełnym składzie