Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Chorwacja 2014    A jednak jeszcze raz

A jednak jeszcze raz

Polska, Kraków

A jednak udało nam się wykroić jeszcze jeden wolny tydzień na krótką eskapadę. Tak, w tym roku ciepłego morza jeszcze nie widzieliśmy (nawet to maltańskie z końcem maja było raczej chłodne), więc postanowiliśmy naprawić to istotne wakacyjne niedopatrzenie. Logistyka była dość prosta, bo od powrotu z wysp brytyjskich nasz kamper, w pełnej gotowości bojowej, stoi przed domem i żałośnie spogląda na świat za płotem. Plan jest krótki, a właściwie to nie ma planu. Wsiadamy i jedziemy na południe.

Uczestnicy: my + Nikodem + Ola
Pojazd wyprawowy Toyota Hilux
Dystans wg licznika: 2300 km
Noclegi: na dziko

BoRa
BoRa - 2014-08-23 23:17
POzdrawiam i życzę przyjemnej wyprawy, W Chorwacj z noclegami na dziko to uważajcie. Ogólnie jest zakaz! To kraj czerpiacy wielkie korzyści z turystyki więc w sumie to nie ma co sie dziwić, że chcą zarobić na każdym.

mikasz - 2014-08-24 12:01
Prawdę mówiąc, to zakaz jest właściwie wszędzie z wyjątkiem Skandynawii (z dala od zabudowań) i Rumunii (do 24 godzin). W pozostałych krajach cała sztuka w tym, żeby stawać tylko na jedną noc i to tam, gdzie nikogo to nie drażni. Czyli połączyć oficjalny wariant skandynawsko-rumuński i jest OK :)