Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Norwegia 2013    Start

Start

Polska, Kraków

Z niecierpliwością oczekujemy końca roku szkolnego. Tym razem początek wakacji przyniesie realizację dwóch naszych planów (a może nawet marzeń) jednocześnie. Po pierwsze wybieramy się do Norwegii, w której jeszcze nie byliśmy. Po drugie, zrealizowaliśmy pomysł, o którym nieśmiało wspominaliśmy na blogu w ubiegłym roku. W podróż wybieramy się własnym, uszytym specjalnie na miarę naszej rodziny pojazdem. Od teraz nasz duży samochód w okresie wakacyjnym będzie zamieniał się w jeszcze większy. Wnętrze oferuje wszystko to co powinien posiadać rasowy kamper od sypialni i jadalni dla 4 osób po prysznic i lodówkę oraz inne bajery.

Chyba nie muszę mówić, że cieszymy się jak dzieci, a właściwie to nawet bardziej niż nasze dzieci, bo one przyjęły to jako pozytywną normę. Nasze pomysły i projekty urzeczywistniliśmy dzięki zaangażowaniu dwóch nowosądeckich firm: camper4x4.pl oraz duni.pl. Bardzo dziękujemy za pomoc, otwarcie na nowe, często zmienne pomysły i autentyczną pasję.

W podróż jedziemy w towarzystwie drugiego campera i znajomych z wyprawy Bałkany 2011. Nauczeni doświadczeniem wiemy, że w towarzystwie ciężko znaleźć czas na prowadzenie bloga, więc nie obiecujemy relacji na żywo.

Uczestnicy: my + Nikodem + Ola
oraz nasi znajomi w drugim kamperze.
Pojazd wyprawowy Toyota Hilux
Dystans wg licznika: 7100km
Noclegi: na dziko

mirka66 - 2013-06-02 16:57
Super trasa.Skandynawia jest piekna.Cieszy mnie,ze tam bedziecie.Zycze milego pobytu w krainie Trolli.Pozdrawiam-Mirka.

BPE
BPE - 2013-06-02 19:17
super - powodzenia :-)))

wawerek
wawerek - 2013-06-04 21:23
Gratuluję autka i wyprawy marzeń. Czy możesz wkleić więcej zdjęć auta, głównie wnętrza?

mikasz - 2013-06-05 21:14
Pewnie, że mogę - nawet bardzo chętnie, ale nieco później, bo moja żona jeszcze dopieszcza środek.

zula - 2013-06-23 20:34
Wspaniały "pojazd" na wyjazdy rodzinne!! . Gratuluję i życzę aby wyprawa do Norwegii była jeszcze piękniejsza niż 4 koła i piękne wnętrze kampera.
Powodzenia , pozdrawiam

BoRa
BoRa - 2013-07-18 21:49
GRATULUJĘ zakupu !!!
niech się dobrze sprawuje i wozi Was szczęśliwie.
Może spotkamy się na jakimś zlocie kamperków?

Podróży do Norwegii po prostu zazdroszczę - wiem co piszę, bo tam byłam :-), Norwegia jest piękna!
życzę fajnych wakacji
BoRa

BoRa - 2013-07-18 21:52
Zmazało się najważniejsze - więc dopisuję.
Bardzo mi się podoba, Wnętrze luksusowe a do tego ta funkcjonalność!
Jednym słowem - cacuszko.

ciesielka
ciesielka - 2013-07-29 21:24
No nie, ale piękne! Już zżera mnie zazdrość! Gratuluję Wam super auta i super wycieczki.