Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Alandy i Pribałtyka 2010    Tym razem na północ

Tym razem na północ

Polska, Kraków

Trasa: Polska-Litwa-Łotwa-Estonia-Finlandia-Alandy-Finlandia-Estonia-Łotwa-Litwa-Polska

Jeszcze nigdy nie rozpoczynaliśmy naszej podróży wyjeżdżając z Krakowa prosto na północ (nie licząc tych krajowych oczywiście). Z jednej strony jesteśmy głodni nowych wrażeń, a z drugiej trudno nam wyzbyć się obaw odnośnie czekającej nas pogody i temperatury. No, bo co można robić z dwójką małych dzieci na kilku metrach kwadratowych podłogi, gdyby przez całe trzy tygodnie było mokro, zimno, buro i ponuro. Ale co tam, gdy wyjeżdżaliśmy do Danii wszyscy straszyli nas tym samym, a dzieci były przecież o 2 lata młodsze. No i co, i pięknie było! Teraz też będzie :)

Uczestnicy: my + Nikodem (5 i pół roku) + Ola (2 i pół roku)
Pojazd: samochód kempingowy FLASH 03
Dystans wg licznika: 4900km
Noclegi: na dziko, z wyjątkiem Wysp Alandzkich, bo tam korzystanie z kampingów po prostu się opłaca!
Ale o tym później.

mirka66 - 2010-05-11 13:14
WOW ! widze,ze szykuje sie super wyprawa.My tez w tym roku jedziemy na polnoc tylko troche dalej bo przrez cala Norwegie za kolo podbiegunowe do Nordkapp.My tez jedziemy z synkiem - 5 lat,i tez boimy sie o pogode.Ale co tam.Byle byl dobry nastroj i piekne widoki.Zycze milego odpoczynku.Mirka.

mikasz - 2010-05-12 09:07
Nordkapp też mamy w planie, ale jak Ola podrośnie. Tak za dwa lata może... Myślę, że wasza fotorelacja będzie bardzo przydatna i inspirująca.
Nie wiem czy trafiłaś już na bloga kchrobak28, warto przeczytać przed wyjazdem :)