Geoblog.pl    mikasz    Podróże    Chorwacja 2008    Marina Frappa

Marina Frappa

Chorwacja
Chorwacja, Rogoznica

Po tygodniu przenieśliśmy się do Rogoźnicy nad Marina Frappa(lub do, jak kto woli) . Tym razem nasz dom stał prawie na plaży, ale "prawie robi różnicę". Niestety oddzielała nas od morza ulica, a ponieważ plaża była bardzo wąska, to samochody jeździły nam po głowie, a dzieci to pasowałoby trzymać na smyczy. Po jednym takim popołudniu, znaleźliśmy sobie po drugiej stronie zatoki, bardzo dużą, ładną plażę i woleliśmy przejść się ten kawałek. Rogoźnica jest nietypowym dość miejscem i warto je wziąć pod uwagę planując urlop poza sezonem. Miejscowi twierdzą, że w Marina Frappa jest ZAWSZE ładna pogoda od czerwca do października, a to z powodu ukształtowania terenu: cała miejscowość jest szczelnie otoczona górami. My w to wierzymy, bo byliśmy świadkami jak zbliżały się czarne chmury i nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że będzie burza i to potężna, a okazało się że chmury jakimś cudem zatrzymały się na górach i nie spadła ani kropla deszczu.